Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу
З 25 по 26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбудеться Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.
Мета Конкурсу – створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, залучення, заохочення та підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.
Роботи подаються до 25.03.2024 р. (за поштовим штемпелем) на адресу Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (65023, м. Одеса, вул. Кузнечна, 1) з поміткою «Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу».
І етап Конкурсу буде проведено в закладах вищої освіти.
За результатами І етапу Конкурсу кращі наукові роботи студентів продовжать участь у ІІ етапі Конкурсу на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (дистанційно).
Участь у Конкурсі безоплатна.
Координатор Конкурсу: Чукурна Олена Павлівна,
д.е.н., професор, декан факультету бізнесу
та соціальних комунікацій,
телефон: +380931211174,
електронна скринька: elenchukurna@ukr.net