Остання редакція: 31 січня 2023
Концепція наукової та інноваційної діяльності
Стратегічним курсом наукової та інноваційної діяльності в університеті є утримання лідерських позицій закладу в проведенні фундаментальних та прикладних досліджень, розробці новітніх проектів та технологій і забезпеченні їх конкурентоспроможності.
З цією метою передбачається:
- підвищити значення університету в соціально-економічному, технологічному, освітньому й культурному розвитку регіону та країни у цілому;
- запровадити ефективні системи управління університетом і якістю підготовки фахівців на основі принципів і вимог міжнародних стандартів;
- забезпечити адаптацію університету і його випускників до соціальних, економічних, культурних запитів суспільства й змінам ринку праці;
- широко залучати в інноваційний науковий і освітній процеси науково-педагогічних працівників, аспірантів, докторантів і студентів;
- створити єдине інформаційне середовище для забезпечення освітньої, наукової та інноваційної діяльності;
- регулярно проводити маркетингові дослідження ринку науково-технічної продукції;
- розвивати міжнародні зв´язки з підготовки й перепідготовки фахівців, у тому числі для закордонних країн;
- розвивати зарубіжне стажування вчених та укладати угоди на виконання спільних наукових і інноваційних проектів;
- регулярно брати участь у міжнародних проектах з метою зміцнення і розширення зв’язків із закордонними партнерами;
- брати участь у проведенні щорічних спеціалізованих виставок, у тому числі з міжнародним представництвом, завершених науково-технічних і технологічних розробок, які сприятимуть зустрічам виробників і споживачів наукової продукції, трансферу технологій;
- забезпечувати безперервне надання консультацій та проведення короткотермінового навчання сільськогосподарським виробникам та керівникам середньої ланки у аграрному виробництві;
- створювати умови для ширшого залучення інвестицій з метою інноваційного розвитку та використання коштів на фінансування пріоритетних наукових напрямів, а також оновлення матеріально-технічної бази наукових лабораторій;
- забезпечувати захист інтелектуальної власності на створену наукомістку продукцію, технології, наукові й навчально-методичні розробки та послуги;
- забезпечувати умови, що сприяють залученню додаткових ресурсів з позабюджетних джерел для наукової діяльності;
- розвивати іміджеву політику, яка підтримуючи досягнутий рівень представлення Університету громадськості, повинна забезпечити його позитивне сприйняття як ЗВО нової формації, усебічно віддзеркалюючи всі інноваційні зміни.