+38 (04744) 4-69-87
Меню

X Всеукраїнська науково-практична конференці "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики"

жовтень29

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас до участі X Всеукраїнській науково-практичній конференції "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики"

Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів. Секції конференції

1. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу

2. Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний досвід

3. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в глобальному конкурентному середовищі

4. Проблеми стратегічного маркетингу підприємств

5. Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу

6. Інноваційні інструменти маркетингово-логістичних процесів

7. Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні 8. Функціональні області маркетингу: виробництво, інновації, інвестиції, комунікації, персонал та ін.

www

завантажити