X Всеукраїнська науково-практична конференці "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики"
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас до участі X Всеукраїнській науково-практичній конференції "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики"
Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів. Секції конференції
1. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу
2. Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний досвід
3. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в глобальному конкурентному середовищі
4. Проблеми стратегічного маркетингу підприємств
5. Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу
6. Інноваційні інструменти маркетингово-логістичних процесів
7. Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні 8. Функціональні області маркетингу: виробництво, інновації, інвестиції, комунікації, персонал та ін.
www